2 dagars ledighet.

 
Var ganska välbehövligt! :) Har visserligen mest sovit ut och tränat, men det är ändå rätt skönt och bara veta att jag är ledig, det är ingen som kommer ringa och fråga mig om jag kan hoppa in och jobba i ren panik, så skönt! :)
 
Igår hade vi minsann lite familjemiddag, mycket mysigt! :) Jag stod för både middag och efterrätt! Maten blev succe, men efterrätten var det lite dessvärre med! :( Hade läst i aftonbladet att kesella blandat med val av favorit bär, som man sen skulle lägga i frysen skulle bli lite som hemmagjord glass. Jag tyckte inte alls om det, blev väldigt isigt och smaken av bären försvann, vilket var så oerhört synd för det smakade så gott innan jag la in det i kylen! :( Men nu har jag iaf provat, så då vet man det till nästa gång! :)
 
I lördags satt jag och mina föräldrar och kollade på tv och råkade ramla över en Beyoncé konsert som dom visde på ettan. När jag var på audition i Nyköping och en av lärarna frågade ifall jag gillade att sjunga låtar av henne, så var svaret solklart nej! :) Haha, men det visade sig i lördags att hon hade minsann en låt jag gärna skulle vilja sjunga, så nu får jag äta upp mina ord! :) Denna låten heter "I was here" och är riktigt bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0