Sånglektion, öppen scen och rep.


Gårdagens topp, var min sånglektion med K. Lyckades få till ena fantastiska toner, när jag körde låten "Fix you" med "Coldplay", svävade på moln efteråt! Lycka!

Dagens topp, öppen scen och rep. Klädde ut mig till man tillsammans med A, och agerade dansare bakom J när han körde "Fångad av en stormvind" med "Carola", humor på hög nivå!

Efter öppen scen, blev det rep med J och S, sköna grabbar som gör ett väldigt bra jobb, kan man vara annat än nöjd?

Imorgon, sovmorgon, morgonpromenad, öva på mitt pianospel, öva mitt gitarrspel, sen avslutar vi kvällen med rep tillsammans med F, det är mycket nu, men det går bra nu!

Råkade trilla över en gammal favorit låt under min teori lektion idag. "Innan dagen gryr" med "Patrik Isaksson".





"Tänker du också på mig? Minner ditt hjärta om mig? Stunder av lyckan är vårt vapen."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0