Victoria's secret fashion show.

 
Jag hoppas inte ni missade den fantastiska Victoria's secret fashion show i år! Den är en stor favorit hos mig, snygga underkläder, snygga modeller och grymma artister. Jag blev oerhört berörd när Bruno Mars sjöng sin senaste singel "Young girls", så därför måste jag bara dela med mig av detta ögonblick! :)
 
 
 
 
Vackert eller hur! :) Julen har för övrigt varit lugn och fin, tomten kom med riktigt bra klappar, så jag är en himla nöjd tjej. Och nu ser jag framemot nyårsafton som ska spenderas i goda vänners lag. Har idag införskaffat det sista i min utstyrsel och i helgen är det jag som ska knepa ihop musikquizet för denna tillställning!
 
Men nu är det snart dags och hoppa in i duschen och ladda för kvällens jobbpass! Ha en trevlig helg! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0