Insikt.


Denna veckan har jag verkligen kommit till insikt. Något som känns fruktansvärt skönt, men som samtidigt bidrar till att jag faller ner i tårar. Ni känner säkert till uttrycket: "Man kan inte älska någon annan förrens man älskar sig själv." Well, it's true. Och från och med nu, är det dags för mig att älska mig själv till fullo. Just nu älskar jag mig själv bara halvhjärtat, och eftersom att jag inte är den tjejen som ger mig i första taget, så blir detta min nya utmaning i min utveckling.
 
Om jag numera kan sjunga inför folk utan att skaka i hela rösten, kan jag älska mig själv. Så år 2013, du är hjärtligt välkommen, för jag är en fantastisk ung kvinna och jag är värd att älskas!
 
 
 
 
Lite Thomas Stenström och "Full av liv" så är denna dagen komplett! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0