Nej nej nej nej nej nej nej.

 
Tycker det har varit lite väl mycket nej från Nyköpingsborna nu. Nu vill jag ha ett JA!
 
Som tur är vet jag att jag inte är ensam, kollar man min facebook så ser man att en del av mina förra klasskamrater har samma problem. Så imorgon ska jag slänga ut ett mass sms till mina nyblivna klasskamreter och se om det är någon mer som är lägenhetslös så kanske man kan dela. För jag är så trött på "tyvärr, den är redan uthyrd". Ettor är verkligen en bristvara, precis som studentbostäder, skärpning tack!
 
Har för övrigt varit i Kalmar idag och myst med A och C, väldans trevligt! :) Blev en tripp på stan och Ikea, givetvis. Fick med mig ett durkslag, en vinkaraff och en ny mugg med mig hem. Så nu behöver jag bara en lägenhet som dom kan bosätta sig i, KOM IGEN NU NYKÖPING! :)
 
 
 
 
Lite små lökig video, dock sjukt bra pepp låt! Precis vad jag behöver! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0