Ingen press.

 
Har ju glömt berätta för er att jag kommit in i Nyköping, blev oerhört chockad när jag läste mailet så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen! :) Och jag har nu 24 dagar på mig att försöka hitta nån form av boende. Just nu går det lite trögt, jag hoppas att det vänder så småningom! Eller rättare sagt, det ska vända! Håll gärna en tumme eller två för mig! :) Skrev precis till min vän F att jag känner ingen press, ingen alls! ;) Haha!
 
Annars ser jag framemot min sista veckan på Konsum och min London visit som äger rum den 23:e augusti! :) Denna sommarn har verkligen bara rusat iväg, har i princip inte gjort nåt annat än och jobbat hela tiden! Så i helgen var min första lediga helg på 5 veckor, så den firade jag med E på Stakholmen med ett glas vin och en mumsig pizza! :)
 
Hittade en ny favorit låt idag med min favorit artist Thomas Stenström, tyvärr finns den inte på Youtuben men kolla gärna in den på Spotify. Låten heter "Skall aldrig mer få bränna mig".
 
 
 
 
I hela mitt liv så har jag väntat på att någon ska ge mig den där känslan.
 
Har famlat och ramlat på alla sätt men faller jag nu så ska jag landa rätt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0