Hänger inte riktigt med.

 
Idag har jag nog inte riktigt varit mig själv. Krossade fel varor och började prata engelska med två svenska kunder? Haha, usch vilken dag! Men ibland måste man ju ha såna här dagar, för om allt skulle gå rätt hela tiden hur kul skulle man ha det då? Det är såna här dagar man kan le åt i efterhand! :)
 
 
 
 
Idag är sån dag när jag saknar tiden på Högalid lite sådär extra. Vetenskapen att man alltid hade vän precis utanför dörren. Och om man behövde sjunga ut sina känslor vara det bara att knacka på någon annans dörr. Någon annans dörr hade jag behövt idag för och kunna sjunga ut mina känslor. Men idag för jag nöja mig med och lyssna på Thomas istället! :)  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0