Segt..


De här två senaste dagarna har varit så sjukt sega! Förmodligen för att jag inte är riktigt hundra i kropp och själ! Ena minuten är jag skitpigg, skrattar och har mig, sen vänder det på en femöring och jag kallsvettas och hela kroppen bara lägger ner. Sjukt drygt! Antar att det bor ett litet virus hos mig just nu, men förhoppningsvis så stannar han inte så länge!

I helgen var det dags för våra första konserter! Det gick väldigt bra måste jag säga! :) Mamma och pappa kom upp för att spana in våran sköngsång och dom var väldigt nöjda! :)

Avslutar med en låt från Melissa Horns senaste album. Den heter "Under löven". Fantastisk låt, kan verkligen relatera till texten och känslan hon vill förmedla! Check it out!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0