My bad!


Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men det blir lätt så när plugget tar över och man umgås med sina sköna classmates! :) Men jag mår bra och jobbar på för fullt! I helgen var jag hemma i Kalles en sväng för att gå på kräftskiva med 70-talstema! Så bjuder på några sköna bilder med våra fina outfits! :)




Broder och N! :)




Vem har snyggast rumpa, N eller F? ;)




Discodivan och porrproducenten! :)




M är duktigt nöjd med sina byxor som han sytt själv! ;)


 

Fina flickor! :)




N rättar till mustaschen! ;)




Jag och A! :)




V och M ser väldigt snygga ut tillsammans! :)




Syskonen Ström! :)


Bjuder även på en bild från gårdagen som spenderades tillsammans med min goda vän C-H!





Gick på stan för att hitta lite nya tröjor till honom och då passade jag på att tvinga på honom denna ful/snygga mössan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0