Skön söndag.


Denna söndagen har varit oerhört skön, hela dagen. Tills nu. Knäppte lite fina kort ikväll för omväxlings skull och var väldigt nöjd med mina resultat, och tänkte därför dela med mig av dom. Men vad händer? Jo, det visar sig att min kabel till kameran bestämde sig för att stanna i Kalmar! Typiskt. Hade även tänkt lägga ut en annons på blocket, men det går ju inte heller nu. Suck!

Men jag får väl vara glad för att jag idag varit och hämtat min brors fina gitarr, som jag ska sitta och spela på hela dagen imorgon. Bilderna kan ni ju få se en annan dag. Annonsen däremot, hade jag så gärna, så gärna lagt upp idag! Får väl helt enkelt "låna" en bild från hemsidan! :)

Neh, dags och sova lite. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0