På tok..


för dålig uppdatering av mig! Men just nu har jag inte haft så stor lust till att blogga. Eller rättare sagt det är inte min prio ett! Jag ska bättra mig, så småningom! ;)

För övrigt så sjunger jag hela dagarna och umgås med mina fina nyfunna vänner! :) Ikväll har vi varit och sett en konsert med en grupp som heter Månkören. En av våra lärare på skolan leder denna kör, oerhört trevligt och väldigt inspirerande! :)

Denna veckan är det praktik som står på schemat, och jag kommer befinna mig i Kalmar hos en sångpedagog som jobbar både på gymnasieskolor och privat. Spännande! :) Och nästa vecka är det dags för höstlov, då blir det hemfärd till Kalles och ett besök i Skövde! Ser jag framemot! :)

Avslutar detta inlägg med en av låtarna som kören körde ikväll! Jackson 5 - I want you back :)






Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ser också fram emot ditt höstlov, främst besöket till Skövde ;)

2011-10-26 @ 11:19:35
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0