Några som aldrig slutar överraska.


Jag har följt detta bandet i flera år och dom slutar aldrig leverera. Jag syftar på Nickelback, som släpper nytt album i november. Nya singel "When we stand together" hörde jag första gången i lördags och jag fastnade för den direkt! Har tyvärr ingen möjlighet att lägga upp nåt klipp, för det finns än så länge bara dåliga covers men det går och lyssna på den på Spotify. Tycker verkligen ni ska ta och lyssna på den! Gärna med lite hög volym och ett bra ljudsystem så hoppas jag ni får samma känsla som mig, ett par kalla, goda vänner och allsång! Nu kööör vi! ;)


Nickelback When We Stand Together 450x450 Nickelback   When We Stand Together



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0