Är det möjligt?


För femte gången, under loppet av tio veckor, så har jag banne mig lyckats och åka på en dunderförkylning igen! Fattar inte! Jag brukar vara sjuk max en gång varannat år. Dock börjar jag redan känna mig bätttre efter att jag landat här hemma i Kalles! :) Så hoppas att förkylningen försvinner till helgens slut, så jag kan öva på mina låtar i veckan!

En veckas praktik sprang iväg, men gud vad roligt jag haft! Fått möta diverse gymnasie elever, och jag hade mer en gärna varit kvar längre, för att kunna följa deras utveckling. Det finns många talanger där ute! :)

Neh, nu får det nog bli sängen, det är trots allt en dag imorgon också! :) Bjuder på lite Simon innan jag avslutar! :)





Blev lite ledsen i ögat när jag fick veta att denna fantastiska artist ska sluta som solo artist. För många av hans låtar har verkligen berört mig som inga andra.

Men han ska tydligen fortsätta jobba med musik, men numera tillsammans med andra. För min del får det nog bli att införskaffa alla hans låtar på skiva, så man kan ha dom längre fram i livet.

Så lyssna och njut av denna fantastiska låt "2 vita vingar" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0