Växel.

 
Idag är en sån där jobbig dag när man försöker lägga i en högre växel men det händer absolut ingeting! Utan man bara fortsätter i samma sega tempo och drar fötterna efter sig, i princip. Måndag, säger allt. Jag behver en liten kick just nu, så får bli till att slänga på mig träningsskorna och ge mig ut i kylan!

Imorgon kommer K och F hit och tar en fika, mys! Och i helgen blir det biobesök, Twilight. Sen på lördag är det dags för konsert, Royal Republic. Kan det bli bättre? Nej. Pepp pepp pepp!

Dagens låt får bli en låt som spelades flitigt när jag var i Skövde! ;) Här har ni "När jag går ner" med Norlie & KKV.





Trevlig kväll på er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0