Motivation, tack.


Ja idag är en sån där tråkig dag där det inte spelar någon roll vad man än gör, för motivationen finns inte där. Hatar såna här dagar när man vill bara gömma sig för omvärlden och glömma bort att man har saker man faktiskt måste göra. Jag tror däremot att jag vet varför jag är så nere.

På grund av min förkylning har jag nu inte kunnat träna på över en vecka. Jag behöver endorfin! Sen blir jag alltid så sjukt omotiverad att plugga hemma hos mina föräldrar, fråga mig inte varför. Sen när man tittar ut och ser en grå himmel så är det väl inte så konstigt att man inte hoppar glädjeskutt direkt.

Så imorgon kväll får det bli att gå upp till simhallen och köra några längder! :) Nu ska jag försöka fortsätta och öva in mina texter för v.45. Pepp pepp pepp!





Ser verkligen framemot att redovisa denna låten nästa vecka! "Yeah you shook me all night long!" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0