Åt rätt håll.


Ja nu börjar äntligen min förkylning ge sig, tack och lov! :) Undrar inte om det var simningen igår som gjorde underverk, jag gick iaf hem med ett leende på läpparna efter min 78 längder! :)

Idag har jag fikat med K och E, himla trevligt! :) Och nu sitter jag här och packar inför min resa till Skövde, som går av stapeln imorgon tio i nio! Ska bli underbart och få träffa min kära vän A, då vi inte har setts sen i somras! :) Och tydligen vankas det party på lördag, det gillar vi! Bogga bogga bogga! ;)

Vad ska vi avsluta med för låt idags tros? Hmm. Jag tror det får bli lite Royal Republic. Bara 16 dagar kvar till konserten i Karlskrona, längtar! :)





Tack för idag, slut för idag! :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0