Som ett barn på julafton!


V.I.P video här i Skara har utförsäljning, 10 kr per film, 12 stycken för 100 kr. Hur många tror ni jag köpte? ;) Givetvis 12 stycken, den filmnörd jag är! Åhhh, helt underbart! Och inte vart det lätt och välja heller, fanns ju hur mycket som helst! Men jag fann mina gobitar som: Gilbert Grape, Ladder 49, Änglagård, Gone in 60 seconds, Tre systrar och en mamma, Linas kvällsbok, Gifta på låtsas, Iron man, Transformers, Must love dogs, Schindlers list (oöppnad förpackning) och till sist When in Rome, som jag precis kollat färdigt på. Mysig kärlekskomedi som verkligen är värd att se! :)




Josh Duhamel är söt som socker och spelar en riktig drömprins i den här filmen! :)

Bild lånad från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0