Så kan det gå..


Fick igår veta att jag inte längre har något sommarjobb! :( Jag är fruktansvärt besviken, men jag tänker inte gräva ner mig för det! Som min klasskamrat B sa idag: "Nu har du möjligheten att söka andra jobb som du aldrig provat innan!" Så sant som det är sagt! :) Så igår satt jag och skickade ut cv:n! Om ni vet några jobb, så säg gärna till! Och idag har jag skickat in alla mina ansökningar till höstens utbildningar! Så nu får ni hålla tummarna för mig! :)

Imorgon är det dags för våran modevisning i skolan! :) Hoppas och ber till gud att jag inte ramlar av scenen när jag entrar den med mina höga skor! Men jag tror det går bra, vi har övat idag med alla våra outfits, kommer bli spännande! :)

Nehe, dags och vila upp mig lite inför imorgon! Trevlig kväll på er! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

2011-05-17 @ 20:42:33
Postat av: Anonym

Vad är det du skriver? Vaddå inget sommarjobb? Varför? Vad trist! Puss

2011-05-17 @ 20:44:16
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0