Man lär så länge man lever..


Igår var jag och fikade med J i Lidköping, och vilken "avskedsfika" det blev! :) J hade pepptalk med mig, då jag känner att jag behöver en förändring över vissa saker i mitt liv. Och hon gjorde det så bra! :) Fick till och med resultat senare på kvällen, inte illa! ;) Förhoppningsvis kommer vi ses i sommar när hon ska ner till Kalles! Även om vi inte umgåtts så mycket under tiden jag bott här, har det ändå varit så skönt och veta att jag har nån som känner väldigt väl bara ett stenkast ifrån! :)

Idag hade vi oförberett prov i mönsterkonstruktion, håller tummarna för att det gick vägen! Det kändes helt okej, men så satt jag i två timmar med! :D Annars syr jag mest på min mammas gamla kavaj som håller på att få en liten makeover, ska byta ut fodret sen kanske det blir byte av knappar med! Vi får se hur det slutar!

Och i helgen kommer hela la familia hit, då det är dags för flytt! :) Har redan plockat ner alla mina tavlor och packat ner större delen av min garderob. Snacka om att jag måste rensa, hittade tröjor jag säkert inte använt på ett år ungefär! Skandal! Är det för övrigt nån som är i strl 36-38 så får ni gärna säga till så får ni gärna kolla på mina kläder som jag inte längre kan ha! Har tänkt jag ska göra mig av med lite byxor och några klänningar!

Sen behöver jag lite hjälp av er. Jag har sökt till en sång utbildning i Kalmar och jag ska dit den 10:e juni för en interjuv och givetvis för att jag ska bevisa att jag kan sjunga med! ;) Ska sjunga två låtar, men jag vet inte vilka?! Är lite sugen på att köra Adeles nya "Set fire to the rain" och "Bright eyes" med Garfunkel bara för att det är ju min låt! ;) Men har ni några andra förslag? Ge mig tips, tack! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Nästa vecka är du hemma!! :)

2011-05-20 @ 18:16:52
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0