Tisdag


Ja och här sitter jag och njuter av att solen skiner för fullt! :) Helt underbart! Känns som att våren verkligen är på g nu, hoppas hoppas hoppas! Är så trött på att pluffsa runt i vinterjackan, vill ta fram min gamla hederliga skinnjacka! Snart så! :)

Dom här senaste två dagarna i skolan har varit lite pest! En av mina lärare har varit på och tjatat på mig att jag måste sätta fart. Men saken är den att min väv är sammanlagt 90 cm lång, jag vet att jag hinner! Blir så jäkla trött! Jag har inte varit så pigg efter denna helgens händelser, men jag försöker verkligen! Och jag kan inte hjälpa att mina tankar är på annat håll just nu. Och jag har dessutom sagt till henne att jag inte är på topp just nu, ändå fortsätter hon! Hela grejen gör att jag bara inte vill, på grund av hennes tjat. Suck! Men men bara till och släppa och gå vidare.

Igår var jag och körde ett bas pass på Friskis, behövde verkligen rensa mina tankar! C föreslog att jag skulle ta ett glas vin och en cigg, men jag kände att ett träningspass passade mig bättre! :) Och det var såå skönt och jag kunde inte sluta le, för att hon som hade passet hade ett sånt fridfullt leende på sina läppar hela tiden och det bara smittade av sig på mig! Grymt! :) Funderar på att köra ett pass på fredag igen! Känner att jag behöver komma ut så mycket som möjligt just nu.

Nu måste jag däremot kila för att göra mig iordning för att åka till Lidköping och fira den internationella kvinnodagen! Hej på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0