Söndag


Har haft S på besök i helgen, och som vanligt med henne så är det bara full rulle som gäller! ;) Hon kom sent på fredags kvällen och då pratade vi bara om allt mellan himmel och jord! Lördagen blev det plugg på dagen. Och av någon konstig anledning gapade och skrek vi på varandra nästan hela dagen, men det är väl så det är när man är som syskon och inte har sett varann på länge! :) Sen måste jag väl erkänna att det är väldigt kul och reta upp henne med! Haha! Sen på kvällen åkte vi till Skövde för att träffa grabbarna! Väldigt trevlig kväll. Dom spelade grym musik på Bogrens, trivdes som fisken i vattnet! :) Så det blir förhoppningsvis fler framtida besök!

Usch, egentligen har jag inget och skriva om så vet inte ens varför jag försöker. Just snurrar tankarna åt fel håll. Men tids nog så reder det sig säkert. Neh, jag avslutar här och önskar alla en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0