Sjukling


Kände att det började smyga på mig redan igår förmiddag och mycket riktigt idag när jag vaknade så värkte hela kroppen och hade även ont i halsen, suck! Jag hatar att vara sjuk! Man kan inte göra något annat än och ligga stilla och käka tabletter, tvi! Har även kallsvettas lite från och till men nu börjar det äntligen släppa, så lär förmodligen gå till skolan imorgon om jag inte mår riktigt dåligt, men det hoppas jag inte. Så jag har spenderat dagen med att kolla på tre filmer och stickat på min halsduk! :)



Så här långt har jag kommit just nu, lära nog fortsätta ikväll, när jag ändå bara kan sitta framför tv:n och glo! Men fint blir det iaf, och det är ju det som är det viktiga! :)

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0