Lycka!


Ursäkta min dåliga uppdatering de senaste 2 veckorna, men haft fullt upp med besök av min bror och hans flickvän och hemfärd till Karlskrona. Hemlängtan var verkligen enorm denna gången och då är det svårt att sätta sig ner och skriva för det enda man tänker på är att man äntligen ska få åka hem till alla nära och kära och alla roliga saker man ska hitta på när man är hemma! :)

Mitt besök av bror med flickvän var supertrevligt! :) Åt en massa god mat och bara myste hela helgen med film och lite shopping i Skövde. Fick även veta att min bror fnittrar som en tjej om man kittlar honom på bakisdan av låret. Höll på att dö av skratt när hans flickvän började kittla honom och han började fnittra för fullt! Haha! Sötlök! :)

Min helg i Karlskrona var verkligen toppen! Åkte från Skara redan på torsdag eftermiddag bara för att få lite extra tid hemma! :) Så när jag väl var framme i K-na var det i princip bara till och äta lite, ringa några samtal, sen bums i säng! Fredagen började med en långpromenad med klutten sen ett litet styrkepass. Sen begav jag mig ner till lilla mormor för att göra våfflor i stora lass! Mums! Efter mormors åkte jag in till staden för att hitta något att ha på mig till lördagens bravader, så mötte upp A och gav oss ut på jakt. Sen hade jag och A bestämt att vi skulle laga lite god mat med efterrätt och en flaska vin på det! Pricken över i:et var väl när A fick för sig att hon skulle handvispa grädden till efterrätten, att jag inte dog när hon satt där och bara vispade, vispade, vispade, vispade och vispade. 25 minuter tog det, jag hade gett upp efter 2 minuter, envis som synden är hon! ;) Väldigt lyckad kväll!

Lördagen blev det en sväng på staden med A och E. Hade lite små sakder jag var tvungen och fixa innan kvällens fest och trots att jag hade bara 3 saker jag skulle komma ihåg och hade även skrivit upp att på lapp, så kommer jag på i sista sekund att jag glömt och köpa blommor till födelsedagsbarnet, hur dåligt minne kan man ha? ;) Hopplös! Festen var mycket lyckad och K blev väldigt nöjd med armbandet som jag gjort till henne, roligt! :) Statt levererade som vanligt med grym musik och givetvis fick man se något snyggt med, inte illa! :)

Söndagen var jag grymt sliten, blev lite mer aklohol än vad jag är van vid, men vad gör det, jag har ju haft roligt! ;) Hade bestämt att jag skulle svänga inom syrran på hemvägen, sagt och gjort! Och så snäll som hon är så hade hon maten på bordet och det viktigaste av allt när man är bakis, kall cola! Så det blev middagsmys och vill säga bebismys, men lillan är inte bebis längre, blir ju 1 år den 13:e, jösses! Kom ihåg när syrran skickade och berättade att hon fött och jag var i Australien på väg ut, tiden bara flyger iväg!

Nu är man tillbaka till verkligheten i Skara och det känns lite surt, fast samtidigt har man fått ny energi! :) Sen har jag och mamma bestämt idag att dom ska komma besök denna helgen! :) Fullt upp som alltid! Så nu tackar jag för mig och önskar er en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sally

Den 3:e fyller hon syster! Inte 13:e :D Hahahaha!! Hur e det med minnet egentligen :P

Pusss

2011-03-30 @ 19:11:22
Postat av: Lotta

Du, jag va ganska bakis (om du missade det) när jag frågade vilket datum det var nu igen! ;P Men kan väl erkänna att mitt minne är ganska kasst! ;) haha!

2011-03-30 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0