Lördagkväll


Och jag sitter här och njuter av melodifestivalens final för fulla muggar! Väldigt svårt och säga vem som kommer vinna, för i år är verkligen alla låtarna grymt bra! Men det är kul och se att Sverige verkligen kan leverera bra musik! :)

Kan även rekommendera att ni ska spana in Tove Styrkes senaste singel, High and low. Spelar den för fullt här hemma och den är så sjukt bra! Helst ska det vara remixen 2011 som finns på Spotify!

Annars i veckan har jag mest pluggat och vävt och jag är nu färdig med min sista väv, såå skönt! :) Igår blev det vinkväll med S och U i min klass, himla trevligt! :)

Fick även glada besked denna veckan att min bror och hans flickvän ska komma och besöka mig nästa helg! Ser jag verkligen framemot! :) Och snart blir det hemfärd igen för att fira K's 25-årsdag, ännu något att se framemot! :) Underbart!

Nej, nu får jag ge mig åter till finalen, spännande nu! :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0