En balkong hade suttit fint




Jag har ju då som ni ser världens mysigaste kvällssol, men ingen balkong! :( Så jäkla trist för jag vill bara sitta och njuta av solens sista strålar innan den går ner! Men men, man kan ju inte få allt!

Jag är för övrigt på bättringsvägen (förmodligen tack vare min powernap jag hade igår på 3 timmar!!) Var i skolan en snabbis igår, bara för att kunna väva klart min fåll, sen efter det så började det snurra lite i huvudet så jag gick upp på stan för att boka en klipptid innan jag skulle hem. Givetvis hade hon en tid samma dag och jag kände att jag såg verkligen för jävlig ut i håret så jag tackade ja, så ringde J så hon fick gå en sväng med mig på i väntan. Fruktansvärt trevlig frisör och jag blev väldigt nöjd med min klippning. Sen gick jag hem och slocknade på sängen efter cirka 5 minuter och sov då som jag nämnt i 3 timmar, helt sjukt! Men när jag väl vaknade så kände jag mig lite piggare! :)

Idag har varit en sån där tråk dag i skolan, där vi har städat hela vävsalen då vi nu efter våra 8 veckor ska byta till sömnad. Men det ska bli himla kul och sätta igång och sy igen, väldigt peppad! :) Sen efter städningen idag gick jag och J upp på stan och satte oss och tog en liten fika ute i solen! Sååå mysigt! :) Tror till och med att jag fått lite färg, yes!

Nu sitter jag här mätt och belåten efter en fantastisk måltid och längtar efter denna helgen och nästa helg! Nu får tiden gärna gå lite fortare, tack! Ska bli mysigt och ha storebror med respektive på besök och att få komma hem nästa helg och träffa alla nära och kära! Åhhh, gå fortare nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0