Be hold... spöket!


Ja jag ska nu visa er bilder på min sista väv. Och då jag är så oerhört missnöjd med den första mattan, hoppas jag att ni som jag kan skratta lite åt den, för det ser verkligen ut som att en 5-åring gjort den! :) Den är även numera döpt till spöket, ni kommer förstå varför när ni ser bilden. Och den ser ut så här:



Jag skäms! Men jag har en känsla av att när jag är äldre och tar fram den här, kommer jag skratta och tänka på min underbara tid i skolan! :) J tycker den är väldigt söt och har även sagt att hon kan tänka sig att köpa spöket!

Matta nummer två är mer än en fröjd för mina ögon, men det är nog för att den är så klassiskt enkel. Och här kommer den:



Schackrutig, med en snygg mitt som påminner lite om en dragkedja! :) Om min bror vill ha den får han den, annars behåller jag den nog själv!

Snart dags och slänga sig i sängen och invänta morgondagen där bh-sömnad står på schemat! Spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0