Opps!


Har gått ett tag sen jag lämnade ett avtryck sist! Så kan det gå! :) Mest för att jag inte har haft någon lust till och skriva. Tankarna har varit på annat håll och det har även jag! :) Det jag kan berätta är att: det blir Kalmar till hösten! :) Och det ser jag framemot väldigt mycket! Eftersom att jag inte haft nån tur på sommarjobbsfronten så har jag nu lagt ner mitt sökande och njuter av att jag har sommarlov för första gången på 6 år! :) Väldigt skönt, fast jag blir ofta väldigt rastlös! När jag var yngre hade jag inga problem alls med att bara låta tiden gå av sig själv, nu får jag fnatt om det inte händer nåt på hela dan eller om jag inte träffar eller pratar med nån av mina vänner! Tror det kallas sällskapsjuk! ;) Avslutar detta inlägget med en av mina favorit låtar just nu:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0