Ja vad säger man?


Har precis kollat färdigt på matchen mellan Sverige - Japan och jag inte annat än och vara lite irreterad på Sveriges tränare. Uppställning 4 - 5 - 1 och så passivt spel att man nästan skäms! Vad tänker människan med? Och till råga på allt, så tar det ända till mitten av andra halvlek innan han ändrar om både uppställning och inställning, så får det inte gå till! Framför inte allt när man möter ett så passnings säkert lag som Japan. Då måste man lägga press och vara först på bollen! Men nu är det bara till att gratulera till Japan som gjorde en väldigt bra insats, hoppas verkligen ni tar USA! Och jag tänker hålla tummarna för att vi tar hem bronset mot Frankrike!

Aslutar detta inlägg med en av sommarens skönaste låtar! Dock har jag svårt att lyssna på den numera då min vän M berättade att dom sjunger "Åke" mellan refrängerna, så nu är det ända jag hör när jag lyssnar på den! :)





Enjoy! Åhh åke mm yeah! Åååke mm yeah! ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jäklar vad du har uppdaterat, jag gillar't! :) Saknar dig, kram!

2011-07-15 @ 18:13:38
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0