Torsdag, snart fredag!

Ja, denna veckan har verkligen bara sprungit iväg, puh! Haft mycket i skolan så det är väl lite därför! :) Påbörjat mina nya väv, har ändrat färgerna. Rött, svart och vitt kändes inte rätt, så nu blir det mörkrosa, vinrött och oblekt istället! Känner på mig att det kommer bli superfint! :) Bilder kommer när jag kommit igång!

Förutom skola hela veckan, så blev det lite hockey igår med min vän A som är på besök i Skövde! :) Matchen var grymt spännande, men tyvärr förlorade Karlskrona, hoppas på bättre lycka i nästa match!

Och imorgon blir det hemfärd till Karlskrona tillsammans med A! Vill verkligen hem, och jag har en känsla av att resten utav året kommer jag inte få så många fler tillfällen till att åka hem, på grund av att skolan kommer ta mycket av min tid, och jag vill verkligen sluta med bra betyg och då får man offra lite. Och det är bara 4 månader kvar, så nu gäller det bara att köra fullt ut! :) Så i helgen hoppas jag på mycket mys!

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0