Tillbaka till verkligheten..

Då var man på plats i Skara igen, kändes riktigt trist och lämna Karlskrona denna gången! Men men, måste tänka positivt, har ju bil nu så kan ju åka hem lite oftare eller åtminstone på mina egna vilkor, inga fler tågbyten här tack! :)

Det som däremot är skönt med att vara i Skara är att här har man sin egna lilla lya och slipper anpassa sig efter mamma och pappa hela tiden. Nog att jag älskar mina föräldrar, men har man väl flyttat ut så är det inte lätt och flytta in igen!
Men vi avslutade mitt besök med middag med bror min och hans flickvän, fruktansvärt rolig kväll! Var ett tag sen vi skrattade så gott allihopa! :)

Nu har jag plockat upp allt från min väska och städat hela lägenheten, vill så gärna slänga mig i sängen och bara sova, men måste plugga lite först! Sen får vi se om jag får besök ikväll med av J och L, vore himla trevligt! :)

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0