Måndag, tråkigaste dagen på hela veckan.

Jag avskyr verkligen måndagar! Dom är tråkiga och påminner en bara om att helgen är slut. Ja, jag är lite bitter idag, men usch vilken dryg dag! Hade sett framemot att börja väva idag, men vad händer? Jo, jag har redan lyckats ta sönder tre trådar i varpen, så måste pilla med nålar och laga hit och dit. Så jag gav upp rätt fort idag och gick hem för att arbeta med mitt tryck istället och lite miljöfrågor! Så fått lite gjort iaf! :)

Helgen har varit mycket bra måste jag säga! Trevligt ressällskap på vägen hem, mysig middag med familjen, fika på stan och filmkväll! :) Det var riktigt skönt och vara hemma en liten sväng! Sökte även lite sommarjobb, så nu får ni hålla tummarna för mig! :)


Av den här bilden ska jag förhoppningsvis lyckas göra ett tryck till ett linne är det tänkt, med en text till! :)

Nu dags och ta tag i hemtentan! Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: emma

Alltid underbart mysigt att träffa dig babe! Ses snaaaart! <3

2011-02-01 @ 18:44:26
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0