Lyckad dag!

Idag lyckades jag med att skaffa en praktikplats på mindre än 3 minuter, yes! :) Hade ringt och pratat med butikschefen veckan innan och då sa hon att hon ville träffa mig innan hon tackade ja och "känna efter lite". Allt jag hann och säga var: "Hej, det är jag som är Charlotte som ringde dig förra veckan angående praktik" Hon svarar: "Ja men vi kan börja kolla i kalender hur vi ska lägga upp att då" Haha, jag blev så jäkla paff, trodde vi skulle kanske ha ett litet samtal eller nåt, men så blev det inte! :)  Så några dagar i vecka 7 och vecka 16, kommer jag befinna mig på La Classe i Skövde! Ser verkligen framemot detta! :)

Och imorgon är det äntligen dags, då börjar streetdancen i Lidköping! :) Är både nervös och så jäkla ivrig till att börja så det bara spritter i hela kroppen på mig! :) Och sen blir det även frukostbuffe med J på stadshotellet, sen skola några timmar, sen vid fem går bilen mot Lidköping för att fika med en annan J innan dansen! :)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Du får ju säga till på riktigt när du börjat blogga ju, google på det för någon vecka sen men hittade dig inte =P

Apropå idolbilder så måste du hålla dig hemma mer så jag kan få ett foto på dig ;)

2011-01-23 @ 13:40:18
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0