Helgen

Ja denna helgen har jag inte gjort allt för mycket. I fredags var vi i Göteborg hela dagen på olika studiebesök. Började på Lindexs huvudkontor för att träffa en design assistent och få veta vad hennes arbete består av, bjöd oss även på en liten rundtur, lite spännande och få se vad som händer bakom kulisserna! :) Sen begav vi oss till en konstatelje som sex olika kvinnor har tillsammans, där dom arbetar med sina olika projekt, väldigt inspirerande! Och sista anhalten blev Röhsska museet, för att se deras textil utställning. Vid det här laget var alla väldigt trötta och ville bara hem, men så fick vi se medans vi väntade på våran guide, en ljuslykta formad som ett kvinnligt könsorgan, jag höll på och dö av skratt! :) Dyra var dom med, ca 2500kr, och dom hette givetvis snippa! Haha! :) Googla, snälla!

Lördagen slappade jag mest hela dagen, lyckades få upp min tavla i köket, mer än så blev det inte på hela kvällen, men kände att jag behövde ta det lite lugnt, så det var skönt! :)

Idag har jag varit dessto mer aktiv, började med en morgon promenad sen lite styrka på det. Sen tvättat, städat och fått upp alla mina tavlor i mitt vardagsrum/sovrum! :) Väldigt nöjd! Nu är det bara hallen som behöver ett litet lyft, men vi får se hur det blir med den saken! :) 

Nu blir det till att varva ner lite i soffan! Trevlig kväll! :) 

Bilder på mina fina tavlor! :)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0