Första veckan avklarad!

Tiden går ju som alla vet väldigt fort när man har roligt! :) Det har varit segt att gå upp tidigt hela veckan, men kan bero på att jag är mer av en nattuggla! Råkade försova mig imorse! Men veckan har gått bra, fullt upp på en gång! Fast jag känner att jag behöver lite mer fart nu, blir ju så jäkla lat annars!

Och jag ska även börja dansa streetdance nästa vecka, det ser jag verkligen framemot! :) Sen blir det nog ett gymkort med, måste ta tag i min träning, funkar inte längre att bara gå i skolan och sen hem.

I helgen blir det ett besök till Jönköping med C och J! Ska bli roligt! :) Måste köpa en extra bäddmadrass till min säng, då den gått sönder i ett av hålen till sängbenen, så jag ligger numera på golvet! Inte mig emot, blev väldigt mysigt, men lite hårt mot ryggen bara.

På lovet fick vi i uppgift att rita två händer och två fötter. Min lärare A var inte riktigt nöjd med mina, förmodligen för att hon vet att jag kan bättre! Så nu ska jag sätta mig och rita lite! :)

Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0