Då var det måndag igen..

Helgerna bara springer iväg, usch! Men har haft en toppen helg. I fredags hade vi självstudiedag så tog en lång sovmorgon, så skönt! :) Sen var jag i skolan en sväng för att slipppa stressa med mina mattor denna veckan. Lördagen blev det Jönköping med C och J! :) Hittade allt jag behövde på Ikea, så nu känns lägenheten lite mer hemtrevlig! Ska bara få upp mina tavlor så är allt klart! Har beställt en tavla med ett motiv på New York till köket, så jag hoppas den kommer i veckan! :) Söndagen gjorde jag inte för mycket, hade tvätt tid så det var mest vad jag pysslade med.

Och idag har jag varit i skolan hela dagen och nu är snart båda mina mattor klara! :) Ska försöka lägga upp lite bilder på dom. Har även börjat planera för nästa projekt, och det blir ett rutigt skjort tyg i svart, rött och vitt. Ska bara försöka hitta en lösning till min bindning då den helst ska bara innehålla två färger, men jag tror att jag har en lösning! :)

Fick veta igår att jag kanske ska få besök vecka 8 av min kära vän E! Det ser jag framemot! :)

Nehe, nu måste jag fortsätta rita skisser! Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0