Ny vecka, nya tag!

Denna helgen sprang verkligen iväg! Men gud vad roligt jag har haft! Fredagen var det ju dags för lite klassfest, jag vill ha fler, många fler! :) Satt och pratade hela kvällen, spelade spel och drack gott, kan inte bli annat än succe! Och jag tror jag kan utnämna mig själv lite till klassens clown. Vi spelade nämligen ett spel som heter Våghals, så jag är numera Kebab Lotta, Pingvintjejen. Och så har alla fått veta hur mycket jag älskar sås och att jag dammsuger naken, ja vad ska man säga! Jag rekommendera verkligen Våghals för en fredag/lördag kväll med alkoholförtäring på schemat! :)

Lördagen var jag ganska seg, så jag låg på sängen hela dagen! Sen på kvällen åkte jag över till C för att kolla på Melodifestivalen! Och ni som känner mig vet ju att jag inte tål katter, C har två stycken, men jag sa jag tar tablett så kommer det inte vara några problem. Och det var det inte heller, tills det visade sig att en av katterna bestämt skulle vara hos mig, oavsett hur många gånger matte slängde bort henne! Haha! :) Till slut orkade ingen av oss bry oss utan hon fick helt enkelt ligga vid min sida och gnida sig mot mig. Sötnos till katt! :)

Söndagen var det plugg hela jäkla dagen, så typiskt mig att börja med en tenta två dagar innan den ska in! Men men, jobbar bäst under press har jag hört att det kallas! :)

Denna veckan ser ut som alla andra, skola skola skola skola! Väva väva väva väva! Så ja det finns nog inte så mycket mer att berätta tror jag!

Hej på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0