Kliar så i mina fingrar!

Har börjat spana in lite påbyggnadsutbildningar inom textil och gud vad det kliar i mina fingrar! Nu har jag även hittat utbildningar utomlands också! Sååå sugen! Los Angeles i ett halvår eller ett år, hade inte varit helt fel faktiskt! ;) Men just nu riktar det åt en folkhögskola i Västervik, till att börja med! :) Sen får vi se vart vinden för mig! Åhh, kli kli kli kli!

Var duktigt trött när jag kom hem idag, så det blev en powernap på en timme, sen ringde mamma och väckte mig med: Men lilla gumman, är du så trött? :) Och jag svarar: JAAAA mamma! Pyssla om mig, snälla! Så jag lär förmodligen bli rätt bortskämd när jag kommer nästa helg! YES! ;) Ringde även min kära vän A igår för att berätta om min hemkomst och att hon skulle lämna en lucka för mig! Ser jag framemot! :) Åhh, så ska jag givetvis får träffa min lille tusse vovve, mys!

Imorgon blir det Lidköping för att träffa J för en fika! Sen på kvällen blir det middag och Melodifestival med en annan J och C! :) Kommer bli en bra helg!

Nehe, dags för en film eller två! Ha en trevlig helg! :)



Denna sköna böna ska jag träffa nästa helg! :)





Kommentarer
Postat av: Annika

Längta!! Haha, "lämna en lucka", dåligt busy jag verkar va ;) kram!

2011-02-11 @ 23:47:00
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0