Kass start på dagen!

Ja denna dagen började verkligen inte bra! Min praktik i Skövde började idag och jag var uppe med tuppen. Kommer ut till bilen och vad händer? Jo jag får inte in nyckeln i låset, så tar fram tändarn och värmer på lås och nyckel. Efter en kvart ger jag upp! Springer upp till lägenheten för att kolla busstider och får då se att jag missat bussen precis för att komma i tid, och måste därför ta en senare buss och tänker, "jag kan ju ringa på bussen och säga att jag blir sen" men hur ska jag kunna göra det när jag inte har någon mobil?! Så jag får stampa in på La Classe 10 minuter försen! Som tur var så visste inte K som jobbar på La Classe att jag skulle komma, så jag blev en trevlig överraskning! :) Och så tröstade hon mig med att "ja ibland måste man ju ha såna dagar med" :) Så då andades jag ut! Haft en super trevlig dag, med jätte härliga människor! Ser framemot att åka dit imorgon igen! :)

Helgen har varit lugn och mysig! Var i Lidköping på dagen i lördags och fikade med J, sen på kvällen kom C och J över, så det blev en storslagen middag och melodifestival! Och vi blev alla lite irreterade när vi fick se att Sanna Nielsen gick vidare, tråk låt! Söndagen kom P och P över på en kopp kaffe! Har inte träffat P på ett år, sjukt! Men vad vi skrattade och "tjötade"! ;) Så det får bli en besök till Kalmar till våren känner jag!

Nu ska jag slänga mig på soffan, känner att jag är en liten slagen hjälte idag! Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0