Ingen motivation..

Nej usch och fy! Jag har fått i uppgift att rita fem modeller med hela plagg men just nu har jag ingen lust att prestera! Det tråkiga är att jag har ideer och vet precis hur jag vill att mina modeller och kläder ska se ut, men jag orkar inte ta tag i pennan och börja rita! Så jäkla trist, men men nu får det vara så, det är tur att uppgiften inte ska in än. Men bara för att göra nåt denna dagen så har jag ritat lite annat istället, provade att rita en manskropp för första gången och jag är duktigt nöjd med resultatet! :) Annars har jag bara försökt varva ner min kropp dessa två dagar. Var så upp stressad förra helgen och jag fick varken sömn eller ro :( så fick ta igen det nu.

Imorgon blir det hemfärd till Karlskrona och det ska bli mys! Ingen dag innehåller någon planering, utan jag kommer ta allt som det kommer! Lite svårt och planera nåt när jag inte har någon mobil heller! :) Så det blir att rota fram en gammal nalle som jag kan ha tills min är lagad och klar!

Nehe, om jag skulle ta och packa min väska så jag har allt färdigt tills imorgon! :) Trevlig kväll och helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0