Helgen som passerat..

har varit toppen mysig! :) K och E var här hela helgen och hälsade på! Så detta är nog den mest fartfyllda helgen jag haft sen jag flyttat hit! :) haha! Tjejerna kom på torsdag eftermiddag, tog dom hela 6 timmar, dom körde fel några ggr! ;) Så torsdagen blev det bara en massa prat och planering för resten av helgen. Fredagen fick dom komma och hälsa på mig i skolan, sen blev det lunch på Thairesturangen här i Skara, sen åkte vi vidare till Lidköping för att fika och träffa J och S! Supertrevligt, det var längesen vi skrattade så tillsammans! :) Lördagen blev det Skövde för lite shopping, lyckades hitta ett par skor, ett par jeans, en mysig stickad tröja och lite annat smått och gott, väldigt nöjd! Sen på kvällen var det som jag visade upp mina skills i köket för att sen njuta av Melodifestivalen tillsammans med mina fina flickor! Och det blev även en liten ostbricka till detta! Mums! :) Söndagen blev det minsann hotellfrukost, fint ska det va! För att sen säga hej då :( Så jag är väldigt nöjd med min helg!

Är även stolt att jag klarat av min första vecka av kontraktet, känns grymt bra! Nu ska det bara hålla i sig! ;) Och idag var det ju tillbaka till skolan som gällde och vad kommer jag på när jag är halvvägs framme om inte att jag glömt min skiss till min matta, så under lunchen är det jag som får traska hem igen, annars kommer jag ju inge vart! Men jag börjar seriöst undra vart jag har mina tankar ibland, då jag börjat bli väldigt glömsk den senaste tiden? Hmm.

Nehe, åter till mitt pyssel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0