Game on!

Haft en toppen helg hemma i Karlskrona med vänner och familj! :) Lunch, fika, middag och Melodifestivalmys! Tog emot lite när man skulle tillbaka till Skara, men på nåt sätt var jag ändå väldigt positiv när jag väl var framme, det är ju trots allt bara 3 månader kvar! :) Dock kommer jag sakna min fina lägenhet oerhört mycket! Jag har lagt ner mycket tid och kärlek på denna lya! Men men, kommer flera!

Idag var man tillbaka till skolan efter en veckas uppehåll och som vanligt är det bara full fart som gäller! Ska försöka jobba undan så mycket som möjligt innan helgen, för då får jag ju besök! :) Myspys!

Något jag även gjort idag är att jag har slagit vad med S i min klass! Från och med idag tills vi slutar skolan, har jag och hon godis förbud! Vi har till och med skrivit ett kontrakt! Så nu är det game on! Vinnaren får äran, förloraren får flyttstäda den andres lägenhet! Bra deal va? ;) Haha, usch jag utan choklad i 3 månader, kommer bli tungt men jag är sjukt peppad och ska fan ta mig lyckas!

Nehe, åter till plugget! Hej på er!




Vårat kontrakt som numera är uppsatt på mitt kylskåp! Sååå laddad! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, vilken bra morot ni fixade där. Skulle också behöva något sånt, har alldels för dålig självdiciplin ;-p Lycka till!

2011-02-22 @ 15:36:50
URL: http://annikaandersson.blogg.se/
Postat av: frugan

Gulligt! :)

Men, snyft, nu när vi kommer då, hur gör vi då? :(

Ses snaaaaaaart!

2011-02-22 @ 20:37:22
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: frugan

Gulligt! :)

Men, snyft, nu när vi kommer då, hur gör vi då? :(

Ses snaaaaaaart! <3

2011-02-22 @ 20:37:50
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0