Fullt upp!

Ja denna veckan har det varit fullt upp med min nya väv! Började inte så bra, men igår så släppte det, skönt! :) Som jag tidigare nämt så var det många trådar som gick sönder i början och efter ett tag tappar man ju tålamodet. Men det är så det kan gå när man börjar en ny väv, det tar ett tag innan man kommer in i det. Mina trådar är väldigt tunna med och eftersom att jag gör ett rutigt mönster, så måste alla rutor vara exakt lika stora. Och jag har inte direkt världens bästa tålamod, men det är bara till och lära sig.

Och igår var det även dags för veckans streetdance pass, grymt! :) Denna gången gick det lite bättre och vi fick även gå ner på golvet och göra lite rörelse. Så idag är min kropp lite mör, men det blev en promenad efter skolan ändå! :)

Annars har jag väl inte så mycket mer och berätta, imorgon ska vi träffas upp lite med klassen, dricka lite vin och prata en massa strunt hemma hos J! :) Sen på lördag blir det plugg hela dagen, sen på kvällen kommer förmodligen J och C över för att titta på den första deltävlingen i Melodifestivalen! :) Myspys!

Något som är väldigt härligt är att det börjar bli ljusare ute, både på morgonen och på kvällen, gillas starkt! Men jag själv har nu mera gått över till den mörka sidan, vad det betyder får ni veta så småningom! ;)

Trevlig kväll och helg på er! :)



Mitt nuvarande projekt! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad duktig du är vännen! :) Låter som en bra helg också! Kram

2011-02-03 @ 22:07:08
URL: http://annikaandersson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack kompis! ;)

2011-02-05 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0