Jullov.


Fantastiskt skönt och få vila lite, men ja jag är redan uttråkad av ledigheten och vill inget annat än och åka tillbaka till skolan. Man gör ju sällan något vettigt när man är ledig, fast jag har hunnit med och träffa mina fina vänner! :) Fika och middagar har avlöst varandra, härligt!

Julen var väldigt mysig, trots sjukdom och utebliven snö. Fick precis det jag ville i julklapp, pengar, smink och biljett till Bandit Rock Awards i Stockholm! Jag och brorsan som ska åka dit tillsammans, grymt! :)

Imorgon blir det bio med K och F. The Stig-Helmer Story! Trailern får ju filmen och se väldigt lovande ut! :)





Idag råkade jag även hitta en ny favorit artist! "Isak Strand & The Resin Band", lyssnat på deras album "You and me and yes you two" på Spotify hela kvällen. Sjukt skön musik! Bjuder på en av deras låtar "Pick me up".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0