Ordning och reda!


Ja nu är det snart slut på mitt sommarlov och dags för vardagen att sätta igång! På söndag får jag tillgång till mitt rum på internatet! :) Så ska prata ihop mig med mamma och pappa om hur vi ska göra med mitt lilla "flyttlass"! Ska bli så skönt och få komma igång igen, förstår inte hur jag klarat med rastlösheten i hela 3 månader, helt sjukt!

Förra helgen var det ju Sailet. Fantastisk helg måste jag säga! Tack alla inblandade! :) Dock får jag alltid lite ångest efter Sailet helgen, för då vet man att sommarn officiellt är slut och att snart är hösten här. Har inget emot hösten så, det är bara det att man går från strålande solsken och härliga varma kvällar, till regn och gråa dagar som blir svarta innan klockan ens slagit 16.00. Usch! Men får tänka positivt, om cirka 8 månader är den här igen! ;)

Avslutar inlägget med en ny favorit från Albin Gromer, fantastisk artist!





Trevlig kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0