Första skoldagen avklarad!


Väldigt bra dag måste jag säga! :) Började med en fika, sen lite information sen var det dags för sång på en gång! Det gillar vi! :) Sen har det varit grillkväll och rundtur på skolan. Mycket trevligt! :) Nu har jag "pluggat" lite, övar på en sång som vi ska jobba med nu. Vi skulle välja en låt som vi har ett minne till, så min låt blev Are you alive med Michael Paynter! En av mina absoluta favoriter! :) Nu är det dags för sängen, frukost vid halv åtta och jag tänkte gå en promenad innan dess!

Avslutar med min favorit för veckan! Niklas Von Arnold & Anton Kristiansson - Flammorna.

Lyssna och njut! :)








Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att du kommit upp och är igång nu, hoppas att du ska trivas! :) Saknar dig vännen!

2011-08-23 @ 09:17:22
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0