Succé!


Mina muffinsar gjorde verkligen succé idag! Alla var helt sålda och det blev till att skriva recept så att tjejerna kan göra dom själva! Himla roligt! :) Lite trist att jag inte ska vara på La Classe en längre tid, för jag trivdes som fisken i vattnet! Men jag ska ju söka till en utbildning i Skövde och kommer jag in så har N sagt att en praktikplats hos dom är givet och även om jag hamnar nån annanstans, så fick jag lova att komma och hälsa på! :) Sköj!

Fick även idag veta att jag är en vinter, när det gäller mina färger. Så jag ska inte ha varma färger, något jag för övrigt har nästan jämt när jag sminkar mig, haha! Så innan jag gick fick jag tre ögonskuggor och rogue från Mist, som K tog fram till mig. K förklarade även att anledningen till att jag gärna vill ha varma färger när det gäller smink är för att mina ögon har en brun varm färg, men min hudton är kall, och därför ska jag helst ha kalla toner av rosa och brunt! Och det roliga är att jag sminkade mig alltid med dessa färger när jag var yngre, men har den senaste tiden gått över till mer varmare färger, så nu får det nog bli till att gå över till det kalla igen! :)









Bild lånad från Google!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0