Självstudiedag


Har haft en kanon helg med mamma och pappa som kom på besök! Hunden var också med! :) Dock började min fredag eftermiddag med en ryggvärk som inte var av denna värld, så hela helgen har mamma fått smörja mig med Ipren salva och masserat för fulla muggar, inte mig emot! ;) Men det är ju lagom kul att det skulle komma just denna helgen!

Vi har iaf varit iväg och kollat på tranorna vid Hornborgasjön, då mamma har tjatat om att åka dit ända sen jag flyttade till Skara! Så hon blev väldigt nöjd, då det var sammanlagt 14400 tranor där i lördags! Jag tyckte dom dansade lite för dåligt, men kan inte klandra dom, för det har verkligen varit sånt tråk väder hela helgen, hur sugen är man då på släppa loss för att kunna hitta "en lämplig partner"! Neh du, solsken ska det va om jag ska gå all inn! Så utöver detta har vi mest mysigt med film och god mat!

Idag har vi haft självstudiedag och jag valde att vara hemma på grund av ryggen, lättare att ta en paus och lägga sig på sängen när smärtan sätter fart igen! Sen har jag varit i Lidköping en sväng för att träffa J! Tog en fika och skvallrade lite, mycket trevligt! :) Och nu sitter jag här redo för att dra igång med plugget igen! Så det var allt för idag! :)



Busar lite med klutten medans jag ligger och vilar ryggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0