Duktigt trött!


Idag blev det en väldigt kort dag i skolan, höll nästan på att somna ett tag kändes det som. Och efter att jag sytt om min ärmmudd tre ggr så kändes det som att det var dags att slänga i handduken. Så nu ligger jag här på soffan och vilar lite, eller försöker åtminstone. Solen skiner så oerhört fint och jag har svårt att sitta inne då! Men det får bli en liten promenad sen! :)

Helgen hemma i Karlskrona var verkligen välbehövlig och alldeles underbar! :) Och som vanligt så går ju tiden alldeles för fort och rätt vad det va så var det ju söndag igen! :( Men nu är det bara 5 veckor kvar här uppe sen flyttar jag hem! Jag har insett att jag har inget emot Skara personligen, det är bara det att, det händer ingeting här och det är tyvärr för dyrt att åka runt till alla andra städer. Annars trivs jag hur bra som helst! Sen vet alla som är från Kna att sommaren där nere är verkligen såååååå underbar! Men jag och J var ute och gick igår och kom fram till att vi ska göra det bästa av våran sista tid här tillsammans, så på lördag hade vi tänkt samlas ett gäng och grilla, fint det! :) Sen berättade även L att ett utav mina favorit band Movits! ska spela här den 20:e maj, så då har man ännu en helg räddad! Wiiihoo! :)

Så därför bjuder jag på deras låt "Fel del av gården" Enjoy! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0