Doften av..


nybakat är ju bara helt ljuvligt! :) Ska bjuda tjejerna på La Classe på mina berömda kladdkakemuffins imorgon, då det är min sista dag utav min praktik! Har haft en toppen vecka! Idag har jag varit med när N har gjort stil- och färganalyser, väldigt givande! :)

Snart är det även dags för hemfärd! Längtar som tusan! :) Hoppas på fint väder i helgen så man kan vara ute så mycket som möjligt! :) Pratade med mamma innan, och om det är fint väder så blir det grillat i helgen, mums! Fika med A står på schemat, vinkväll med K och en massa mys med familjen, i like! :)

Just nu sitter jag och kollar på "inför eurovision" på ettan. Fanns några guldkorn minsann! Ryssland kör ett typiskt, snygg kille med en låt som har en refräng som sätter sig direkt! Kommer nog gå hem!

Men nu blir det sängen, var i Skövde redan kl 8 imorse, duktigt trött!

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0