Det blir inte alltid som man tänkt sig


Helgen började med ett fantastiskt besked från Skatteverket! :) Och en lugn fredagskväll i soffan, precis vad jag behövde! Lördagen blev det en tur i spåret igen, måste passa på när det är fint väder! :) Sen satt jag mest i solen tills det var dags för att göra mig iordning för en helkväll i Götet! C kom vid 4 tiden för att jag skulle fixa en hennes hår, sen började bilfärden! :) Väl i Göteborg mötte vi upp K för att sätta oss nånstans och äta lite gott käk och ta lite och dricka! Vi hamnade på en jättemysig pub som gjorde att man fick värsta sommar känslan! Underbart! Sen blev det en sväng till en engelsk pub (kommer inte ihåg namnet på nån utav pubarna, mitt minne är kasst!) Men det kändes verkligen som att vi var i England, inredningen var helt otroligt bra gjord! 

Sen var det ju då dags att gå till Sticky Fingers och det är här besvikelsen kommer! Spelningen var lite försenad så vi tänkte att vi gick ner för att kolla på förbandet under tiden och kolla in resten utav stället. När förbandet väl spelat färdigt så går vi mot trappan som tar en till övervåningen, och vad möter vi? Jo, en låst dörr! Vi fattar ingeting och får tag på en vakt för att ta reda på vad som händer. Det vi får till svar är att: "Tyvärr, det är fullt, ni kommer inte att få se spelningen!" Och vi förklarar ju då att vi åkt en bra bit bara för att få se Royal Republic spela, och svaret då blir: "Ja, men det är så det är!" Och sen var det ju så att vi hade våra jackor på övervåningen, så vi fick då gå till en annan vakt som i sin tur gick och hämtade våra jackor. Vid detta laget kunde jag inte hålla truten (innan var jag helt mållös) och säger då att jag vill ha mina pengar tillbaka, svaret denna gången blir: "Tyvärr jag kan inte hjälpa er, jag jobbar bara i garderoben!" Hur Sticky Fingers skötte hela denna situationen är under all kritik, jag har aldrig i hela mitt liv varit med om sån dålig service, för något som är deras misstag! Jag kommer aldrig någonsin sätta min fot där igen!

Men jag tackar ändå C och K för en toppen kväll, trots händelsen på Sticky Fingers! Jag bryr mig inte om pengarna, det enda jag stör mig på är att, dom förstörde våran kväll och kunde inte ens be om ursäkt på ett snyggt sätt! Föroppningsvis kommer jag skratta åt det här om några år, men just nu är det fortfarande lite surt. Och jag tror att jag avslutar här och kommer med mer positiv uppdatering senare i veckan! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

Sånna idioter!!

2011-04-13 @ 21:07:46
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0